Friday, November 03, 2006

Kenal?

"Tak kenal maka tak cinta" kata orang tua-tua..

Ini bukan kisah cinta meleleh. Ini kisah cinta juga, tapi yang bagaimana ya?

Aku rasa mahu menulis tentang dia yang aku kenal dari jauh. Dia seorang penulis
muda yang sangat berbakat..banyak tulisannya menggamit hati aku. Tapi sangka aku
panas hingga ke petang tapi hujan di tengah hari.

Tapi tak apa..seperti kawan-kawan lain, aku tidak lekas marah jauh sekali dendam.
Insan ada sisi-sisi istimewanya, tapi tak terhindar dari salah silap. Cuma hati yang keras sahaja lambat menemukan kebenaran untuk akur..

Dan aku masih di sini lagi. Mencari diri..dan aku tidak mahu tersepit di celah cakap-cakap sihat yang di'demam'kan..

Akhirnya, aku tahu..dia tidak sejujur mana..

1 Comments:

Blogger with_maimi said...

Salam..
siapakah yg saudara maksudkan itu??

9:21 AM  

Post a Comment

<< Home